Harry Potter Broom -->

wtorek, 3 września 2013

Podsumowanie sierpnia

Nadszedł ten przykry moment: koniec wakacji. Mam nadzieję, że wypoczęliście i zebraliście energię na nowy rok szkolny. Szczerze mówiąc, nie tak źle znowu widzieć się z klasą, mieć odpały na przerwach (i lekcjach) itd. Nie tak źle. Gdyby jeszcze plan był normalny...

W wakacje czytałam nawet sporo, ale bloga odrobinkę zaniedbywałam, bo wiadomo, wakacyjne wyjazdy, brak czasu (a nawet i chęci) na siedzenie przed komputerem, brak dostępu do internetu. Dlatego w tym miesiącu zamiast tradycyjnych czterech ukazały się trzy recenzje:

Najwyższą ocenę (5) uzyskała powieść Nicholasa Sparksa - Ostatnia piosenka.



W Waszej ankiecie na książkę lipca remis. Najbardziej podobały Wam się powieści: Alchemik Paula Coelho i Intruz Stephenie Meyer.




Wzięłam ostatnio udział w zabawie Verstatile Blog. No i mój blog obchodził swoje pierwsze urodziny^^

Teraz pewnie notki znów będą regularne. Niedługo możecie się spodziewać zaniedbywanego przeze mnie konsekwentnie Top10. I prawdopodobnie recenzji Igrzysk śmierci z cyklu Na szklanym ekranie.

Co jeszcze związanego z książkami? Byłam sobie na obozie literackim i dowiedziałam się mnóstwa ciekawych rzeczy^^

A!  Byłabym zapomniała - założyłam sobie Tumblra. Uznałam, że to całkiem fajna stronka, gdzie można znaleźć, jakby to powiedział mój pan od fizyki, różne różności. Na moim tumblrze będą się baaardzo często pojawiały obrazki/gify/cytaty itp. dotyczące książek, filmów i seriali, więc - zapraszam serdecznie na http://strawcherry96.tumblr.com/ ^^ A jeśli ktoś z Was też ma tam profil, to proszę o linki w komentarzach ;>

Nowa ankieta już po prawej - zapraszam do głosowania ;)

3 komentarze:

  1. Ach... zdecydowanie jestem jedną z nielicznych, która na słowo "szkoła" nie reagowała dreszczami czy wyrazem obrzydzenia na twarzy. Mnie moja szkoła świetnie się kojarzy i mam naprawdę genialne wspomnienia z poprzedniego roku. :) Mam nadzieję, że mimo PRZERAŻAJĄCEGO planu lekcji i CZTERECH matematyk (rozszerzonych) w tygodniu, jakoś przeżyję ten roczek :D W każdym razie - tobie życzę również udanego roku, dobrych ocen no i oczywiście mnóstwa książek. :)
    Czekam na twoje recenzje oraz pozostałe notki. :) Owocnego września! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Mnie w planie najbardziej rażą 3 angielskie pod rząd ;/

      Usuń
  2. Ja też w sierpniu trochę mniej pisałam recenzji :D

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

The Hunger Games 32x32 Logo