Harry Potter Broom -->

środa, 7 sierpnia 2013

Podsumowanie lipca

Wakacje!!! Wreszcie upragnione dwa miesiące wolności... z czego połowa już minęła. Pewnie się ze mną zgodzicie, że dwa miesiące to za krótko, no nie? Tylko prosiłabym ciut niższe temperatury, bo te upały sprawiają, że nic mi się nie chce ;/

Przez wakacyjne wyjazdy itd. nie dość, że ostatnio znowu nie było sobotniej recenzji (wybaczcie) to jeszcze rzadziej pojawiam się u Was. Przepraszam, myślę, że w sierpniu będzie lepiej, a jeśli nie, to we wrześniu wszystko wróci do normy.

W lipcu ukazały się 3 recenzje:

Najwyżej oceniłam Intruza autorstwa Stephenie Meyer - 6-


W Waszej ankiecie na książkę czerwca - remis. Najwięcej głosów zdobyły dwie książki: reportaż Ryszarda Kapuścińskiego Podróże z Herodotem oraz pełna ciepła opowieść o aniołach Doroty Terakowskiej Tam, gdzie spadają anioły.

W lipcu dodałam także jedno zestawienie Top10 oraz jedną notkę z cyklu Na szklanym ekranie (pełną zachwytów nad Zaklinaczem koni).

Tradycyjnie zapraszam do głosowania w nowej ankiecie.

Pozdrawiam i życzę udanej drugiej połowy wakacji ;)

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się, wakacje powinny być dużo dłuższe i gdyby można było to ja również prosiłabym niższe temperatury. Zima jest moją ulubioną porą roku, więc wyobraźcie sobie jak ja muszę się teraz męczyć ;(
    Trzy recenzje to i tak dobrze, życzę Ci owocnego sierpnia! :)

    Pozdrawiam.
    Kinga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Oj, to z pewnością się męczysz. Lubię zimę, ale chyba najlepsza jest wczesna wiosna :)

      Usuń
  2. Eh, przypomniałaś mi, że wakacje się już kończą. A ja jeszcze tyle chciałabym przeczytać! Tymczasem w roku szkolnym zupełnie nie ma na to czasu, niestety.

    PS. Bardzo chcę przeczytać Intruza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brrr, od piętnastego sierpnia zacznie się okres przygotowawczy do szkoły i to dopiero będzie szaleństwo. :( Strasznie szybko upłynęły te wakacje.
    Niemniej, życzę mnóstwa książek oraz weny.
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sierpień będzie gorszy, bo w lipcu tyle się naczytałam, że właściwie już nawet nie mam pomysłów co czytać, a jak już coś znajdę, to aktualnie jest wypożyczone :(

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

The Hunger Games 32x32 Logo