Harry Potter Broom -->

środa, 22 stycznia 2014

30-day book challenge: 1-3

Witajcie! Tak jak planowałam, dołączam do 30-day Book Challenge. Nie wiem z jaką częstotliwością, ale zapewne w środy, zapewne po trzy dni na notkę. Czas na pierwszą trójkę! ; )


Day 01 - Best book you read last year - najlepsza książka, którą przeczytałaś w ubiegłym roku

Przelot bocianów, Hanna Kowalewska 

Miałam niemały dylemat, bo w ubiegłym roku przeczytałam sporo świetnych książek, ale zakończenie serii o Zawrociu rozstroiło mnie emocjonalnie i zauroczyło kompletnie. /recenzja/










Day 02 - A book that you've read more than 3 times - książka, którą czytałaś więcej niż 3 razy

Mała księżniczka, Frances Hodgson Burnett

Czytałam z kilkanaście razy, podobnie jak "Małego Lorda" tej samej autorki. Wzruszająca, ciepła i mądra. Cieniutka, więc się nie znudzi. Urocza. Lubię do niej wracać. Za każdym razem odnajduję w niej coś nowego. Przepiękna opowieść o wierze, wyobraźni i sile ducha.  O dobroci i o tym, by nigdy się nie poddawać. 







Day 03 - Your favourite series - twoja ulubiona seria

Wiedźmin, Andrzej Sapkowski

Za genialny styl, humor, postacie. Zwłaszcza za Geralta oraz Jaskra. I za ballady Jaskra. Za niezapomnianą przygodę i mnóstwo wątków łączących się w zgrabną całość. Za oryginalność i po prostu kawał dobrej fantastyki. /recenzja/








Harry Potter, J.K. Rowling

Nie, nie umiem wybrać jednej serii. Do HP mam ogromny sentyment. Uwielbiam stworzony przez Rowling magiczny świat, uwielbiam te postacie. Uwielbiam pomysłową fabułę i to coś, co w tej serii przyciąga jak magnes i nie pozwala się od niej oderwać. Pochłania się ją błyskawicznie, a potem "ale jak to już koniec?". 




P.S. Czy nowy kursor ma zostać czy raczej Was rozprasza? 

9 komentarzy:

  1. Strasznie się cieszę, że jednak zdecydowałaś się na tą akcję. :) Nie mogę się doczekać twoich odpowiedzi. :)
    Kursor jest prześliczny choć troszkę mnie dezorientuje. Myślę, że gdyby był mniejszy... ale to tylko moje zdanie. :)
    "Przelotu bocianów" nie czytałam, choć mam w planach, głównie dzięki tobie. O "Małej księżniczce" co nieco słyszałam, ale żałuję, że nie miałam z nią styczności i myślę, że za szybko okazji nie będzie by się z nią zapoznać. :/
    Co do Wiedźmina i HP to podpisuję się pod tym rękami i nogami ^^
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go zmniejszę... jak już dojdę do tego jak to zrobić... xD

      Usuń
  2. Może też dołączę kiedyś :D Ale niektóre pytania kłopotliwe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kursor spoko, ale rzeczywiście trochę mniejszy mógłby być :)

      Usuń
    2. Ciii, ja jeszcze nie przeczytałam wszystkich, co by się nie zrazić :d

      Usuń
  3. Szczerze powiedziawszy, to z tych książek czytałam tylko Pottera - również bardzo lubię tę serię, ale moją ulubioną są bezkonkurencyjne Pretty Little Liars ;)
    A jeśli chodzi o kursor, to mam podobne zdanie jak przedmówczynie - bardzo ładny, ale powinien być mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PLL mam w planach. Od dawna. I pewnie jeszcze długo będę miała ;)

      Usuń
  4. Och, uwielbiam challenge :'D czekam na resztę! Sama bym coś takiego zrobiła gdybym hodowała bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś wyhodować. Chociaż... tak, powinnaś. Może nauczyłabyś się trzymać terminów :D

      Usuń

Popularne posty

The Hunger Games 32x32 Logo